مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-05ورزشي

یزدی: هم قسم هستیم که مقابل سایپا کیفیت خوب نفت را نمایش دهیم


فوتبال یک قانون نانوشته در نتیجه اش دارد و نمی توانید پیش بینی کنید چه پیش می آید اما هم قسم و آماده هستیم که تلاش کنیم و کیفیت خوب مان را نمایش دهیم.

- سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: فوتبال یک قانون نانوشته در نتیجه اش دارد و نمی توانید پیش بینی کنید چه پیش می آید اما هم قسم و آماده هستیم که تلاش کنیم و کیفیت خوب مان را نمایش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: ما می دانیم بازی سختی با سایپایی داریم که یکی از تیم های خوب و جوان لیگ است.

قبل از بحث فنی باید از کادر درمان تشکر کنم که با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کنند.

فردا تیم آماده ای خواهیم بود اما بازی سختی با حریف مان داریم و امیدواریم برنامه های مان را به نمایش بگذاریم و کیفیت خودمان را ارائه دهیم.

او در رابطه با بازی گذشته نفتی ها مقابل تراکتور گفت: در بازی گذشته داور یک اشتباه مهلک داشت و وقتی بعد از بازی در تصاویر تلویزیونی را دیدیم، افسوس خوردیم چون می توانستیم جلوی تراکتور سه امتیاز را کسب کنیم و اشتباه داور به ضرر ما شد.

داوران ما همه با شرف هستند اما انتظارمان این است که در نیم فصل دوم که بسیار فشردگی وجود دارد و همه به دنبال رسیدن به اهداف شان هستن، داوران آماده تر باشند و حواسشان بیشتر جمع باشند چون کوچک ترین اشتباه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدی: هم قسم هستیم که مقابل سایپا کیفیت خوب نفت را نمایش دهیم

یزدی: هم قسم هستیم که مقابل سایپا کیفیت خوب نفت را نمایش دهیم