مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-05سياسي

90 هزار اصله نهال در گرگان توزیع شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرگان از توزیع 90 هزار اصله نهال در طرح توسعه فضای سبز و زراعت چوب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول مقسم ظهر جمعه در مراسم روز درختکاری که با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در ناهارخوران گرگان برگزار شد، اظهار کرد: برای توسعه فضای سبز و با هدف حفظ منظر و جلوگیری از فرسایش خاک و گردو غبار 50 هزار اصله نهال و برای توسعه زراعت چوب 40 هزار اصله نهال از گونه های اکالیپتوس و صنوبر در گرگان توزیع شده است.

وی افزود: با توجه به شعار هفته منابع طبیعی که همه با هم جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی در نظر گرفته شده است باید در راستای افزایش فرهنگ سازی کشش و رغبت بیشتری در بین مردم ایجاد کنیم.

مقسم با اشاره به حضور رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان در این مراسم تصریح کرد: فرهنگ سازی به خصوص در بین دانش آموزان می تواند روزهای روشن تری را برای آینده منابع طبیعی کشور رقم بزند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه نسل آینده باهوش و درایت است، ادامه داد: در نظر داریم برنامه های بیشتری را با مدارس داشته باشیم تا بتوانیم این منابع با ارزش را حفظ کنیم.

وی افزود: زراعت چوب به عنوان یکی از برنامه های امسال و سال های بعد که با جدیت به دنبال آن هستیم تا بتوانیم با این کار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 هزار اصله نهال در گرگان توزیع شد

90 هزار اصله نهال در گرگان توزیع شد