مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-05سياسي

کلنگ انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان هفته آینده زده می شود


استاندار اصفهان اعلام کرد که 24 اسفند ماه کلنگ انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان توسط ریاست جمهوری به صورت مجازی به زمین زده خواهد شد تا مطالبه به حق چندین ساله مردم اصفهان عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ استاندار اصفهان گفت: هفته آینده 24 اسفند ماه کلنگ انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان توسط ریاست جمهوری به صورت مجازی به زمین زده خواهد شد تا مطالبه به حق چندین ساله مردم اصفهان عملیاتی شود.

عباس رضایی در آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و آغاز عملیات اجرایی پارک جنگلی پرتو اظهار کرد: امروزه آلودگی هوا و کم آبی دو تهدید مهم و اساسی استان است که باید برای رفع آنها برنامه ریزی شود.

وی تأکید کرد: بزرگداشت روز درختکاری و برگزاری مراسم ارزشمند و عمل سرشار از خیر و نیکی و سلامتی را باید پاس بداریم و به نسل جوان منتقل کنیم؛ باید برای افزایش اهمیت تفکر درختکاری تلاش شود.

مدیریت ارشد استان با اشاره به عملکرد مطلوب خیریه ها و سازمان های مردم نهاد تصریح کرد: اخیراً دو خیر اصفهانی هشت میلیارد تومان برای احداث فضای آموزشی اهدا کردند و بزرگترین خانه آکادمیک ژیمناستیک کشور نیز به همت خیران احداث و وسایل آن توسط یکی دیگر از خیران اهدا شد که این اقدامات و تفکرات ستودنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان هفته آینده زده می شود

کلنگ انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان هفته آینده زده می شود