مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 02:252021-03-04بين الملل

هنری کیسینجر: فشار علیه ایران باید ادامه یابد


وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا در دهه 70 میلادی سیاست های رییس جمهور سابق این کشور در خاورمیانه را «درخشان» توصیف کرد و از رییس جمهور کنونی کشورش خواست که این سیاست های را ادامه داده و فشار علیه ایران را حفظ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، هنری کیسینجر وزیر امور خارجه آمریکا و مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت های ریچارد نیکسون و جرالد فورد (1969 تا 1977) که پس از آن نیز به عنوان مشاور در امور بین المللی و امنیتی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با دولت های مختلف آمریکا همکاری داشته است، در سمینار مسائل بین الملل اندیشکده نیکسون که به صورت مجازی برگزار شد از سیاست های دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در حوزه خاورمیانه تقدیر کرد و از دولت بایدن خواست که سیاست موسوم به فشار حداکثری علیه ایران را ادامه دهد.

هنری کیسینجر طی سخنرانی خود در این سیمنار مجازی، سیاست دونالد ترامپ در خاورمیانه را با سیاست هایی که ریچارد نیکسون در دهه 1970 میلادی در قبال چین در پیش گرفته بود، مقایسه کرد و آن را سیاستی موفق و درخشان خواند.

این سیاستمدار کهنه کار آمریکایی از جو بایدن رییس جمهور آمریکا خواست که سیاست سختگیرانه ترامپ در قبال ایران را ادامه دهد و اجازه ندهد آنچه وی دستاورد های ترامپ در خاورمیانه می خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنری کیسینجر: فشار علیه ایران باید ادامه یابد

هنری کیسینجر: فشار علیه ایران باید ادامه یابد