مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 18:552021-03-04ورزشي

این جا مهندسی عشق رخ داده است


معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: امام حسین(ع) به مردم کرمان نظر کرده که توفیق ساخت گنبد حرم مطهرش در این خطه نصیب کرمانیان شده است.

- پسر شهید تندگویان در بازدید از کارگاه ساخت گنبد حرم امام حسین(ع) در کرمان: این جا مهندسی عشق رخ داده است ایسنا/کرمان معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: امام حسین(ع) به مردم کرمان نظر کرده که توفیق ساخت گنبد حرم مطهرش در این خطه نصیب کرمانیان شده است.

محمدمهدی تندگویان ضمن بازدید از کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر سیدالشهدا(ع) در کرمان، افزود: این مکان را در فضای مجازی دیده بودم ولی امروز توفیق حضور نصیبم شد.

وی که در این سفر به زیارت مرقد مطهر شهیدان بالاخص حاج قاسم سلیمانی هم نائل شده بود، در خصوص پروژه ی ترفیع گنبد، اظهار کرد: از نظر فنی، مهندسی و تخصصی، کار ویژه و منحصر به فردی بدون کپی برداری و با خلاقیت انجام شده است.

فرزند شهید تندگویان افزود: این جا مهندسی عشق رخ داده که با هیچ تکنولوژی و علمی قابل بیان نیست و گویای اینست که طراحان نیز با عشق طراحی کرده اند.

وی خطاب به دست اندرکاران و خادمان بازسازی عتبات گفت: همه ی کسانی که عاشقانه در مسیر این کار قرار گرفته اند و حتی مکان پروژه نیز انتخاب شده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این جا مهندسی عشق رخ داده است

این جا مهندسی عشق رخ داده است