مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 15:252021-03-04اقتصادي

رونمایی از سند «راهکارهای خروج از رکود بازار صنایع دستی در بحران کرونا»


سند «راهکارهای خروج از رکود بازار صنایع دستی در بحران کرونا» در6 فصل و با سه رویکرد جامعه شناسی، بازاریابی و مدیریت استراتژیک در اصفهان به عنوان شهر جهانی صنایع دستی رونمایی شد.

- اصفهان - سند راهکارهای خروج از رکود بازار صنایع دستی در بحران کرونا در6 فصل و با سه رویکرد جامعه شناسی، بازاریابی و مدیریت استراتژیک در اصفهان به عنوان شهر جهانی صنایع دستی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا بررسی کنیم و به دنبال راهکارهایی باشیم که بتوانیم در حوزه صنایع دستی و صنایع خلاق اصفهان اقدامات و سیاست هایی را به منظور کاهش رکود بیش از حد این صنایع که هویت فرهنگی اصفهان بر دوش آنان است، داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حدود یک ماه است که مقاله آماده ارائه است، تصریح کرد: تمام همت دوستان این بوده که سندی روی میز قرار گیرد که بتوانیم بر مبنای آن اقداماتی را در سطح شهر و حتی استان داشته باشیم و چنانچه موفقیت آمیز بود آن را به کل کشور تسری دهیم تا همه ایران بتوانند از آن استفاده کنند.

120 راهکار برای بهبود وضعیت صنایع دستی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تاکید کرد: سند بررسی راهکارهای خروج از رکود بازار صنایع دستی در شش فصل با سه رویکرد جامعه شناسی، بازاریابی و مدیریت استراتژیک در راستای ارائه راهکارهای خروج از رکود بازار صنایع دستی تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سند «راهکارهای خروج از رکود بازار صنایع دستی در بحران کرونا»

رونمایی از سند «راهکارهای خروج از رکود بازار صنایع دستی در بحران کرونا»