مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 14:502021-03-04سياسي

اطلاعیه کانون وکلا درباره درخواست اولویت واکسن: ترسیدیم فراموش شویم!


در نتیجه واکنش های منفی به درخواست کانون وکلا برای دریافت خارج از نوبت واکسن کرونا، صبح امروزکمیسیون حمایت کانون وکلای دادگستری مرکز با صدور اطلاعیه ای نسبت به نامه چند روز گذشته جلیل مالکی رییس کانون وکلای دادگستری مرکز توضیحاتی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، پس از درخواست رسمی چند روز پیش کانون وکلا برای در اولویت قرار گرفتن وکلا برای واکسیناسیون اینجا بخوانید) یکی از کاربران در توییت درخواست کانون وکلا را ناشی از احساس خودبرتربینی نسبت به عموم مردم دانست و دیگری این درخواست را درخواست علنی تبعیض نامید.

برخی کاربران نیز نامه کانون وکلا را با نامه سال گذشته مرکز وکلای و در معرض خطر جدی ابتلای به ویروس کووید 19 فراموش ننمایند و مجدانه تقاضا می شود واکسیناسیون فوری آحاد مردم ایران زمین در اولیت تمام برنامه های کلان کشور قرار بگیرد.

این درحالی است که تقریبا یک ماه از شروع واکسیناسیون کرونا در سراسر کشور گذشته است و در این بازه بسیاری از کادر درمان و گروه های پرخطر دربرابر کرونا واکسینه شده اند و برنامه های جدی برای ساخت و تولید انبوه واکسن داخلی کرونا در حال انجام است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه کانون وکلا درباره درخواست اولویت واکسن: ترسیدیم فراموش شویم!

اطلاعیه کانون وکلا درباره درخواست اولویت واکسن: ترسیدیم فراموش شویم!