مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 14:402021-03-04بين الملل

رییس دفتر حفاظت منافع ایران: آمریکا هیچگاه شریکی برای صلح و امنیت نخواهد بود


رییس دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره اظهار داشت: دولت آمریکا امنیت کشورش و استمرار فروش تسلیحات کمپانی های اسلحه سازی خود را در ناامنی خلیج فارس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی رییس دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره در یادداشتی با عنوان مسئول ناامنی در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا کیست؟ نوشت: کنت مک کنزی فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا سنتکام در سفر اخیر خود به مصر در گفتگو با شبکه تلویزیونی ام.

بی.

سی در پاسخ به سؤال خبرنگار این شبکه مصری، مدعی شد؛ ایران بزرگترین تهدید در منطقه سنتکام است که اقدام به صادرات تروریسم و ساخت موشک های بالستیک تهدیدکننده همسایگان می کند.

مک کنزی مهار ایران را دارای اهمیت زیادی برای نیروهای تحت فرماندهی خود خواند و او در بخش دیگری از اظهارات خود، مهمترین مشغولیت کنونی نیروهای سنتکام را خروج تدریجی نیروهای آمریکایی از (با حدود 33 میلیون نفر جمعیت) در سال 2019 معادل 78.

4 میلیارد دلار بوده که اولین در سطح منطقه و سومین در سطح جهان بوده است! بودجه نظامی رژیم صهیونیستی(با کمتر از 7 میلیون جمعیت یهودی) در همین سال 22.

6 میلیارد دلار بوده است.

در همین سال بودجه نظامی ایران (با جمعیت حدودا 85 میلیون نفر) کمتر از 13 میلیارد دلار 12.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر حفاظت منافع ایران: آمریکا هیچگاه شریکی برای صلح و امنیت نخواهد بود

رییس دفتر حفاظت منافع ایران: آمریکا هیچگاه شریکی برای صلح و امنیت نخواهد بود