مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-04سياسي

مجریان انتخابات باید افراد بی حاشیه، متدین و سالم باشند


مجریان انتخابات ضمن داشتن تدین و سلامت باید اصل بی طرفی در انتخابات را رعایت کنند و حتی در اظهارنظر و سخنرانی ها نیز به این اصل عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز پنجشنبه در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان که با حضور اعضای اصلی و مقامات استانی در سالن کنفرانس دادگستری زنجان برگزار شد گفت: در انتخابات گذشته تجربیات و توفیقات خوبی در راستای اجرای دستوالعمل ستاد انتخابات داشتیم که البته کوتاهی ها و مشکلاتی هم وجود داشت که در این دوره این مسایل و تخلفات باید مرتفع شود.

وی بر ضرورت تشکیل ستادهای پیشگیری و رسیدگی جرایم و تخلفات انتخاباتی در شهرستانها تاکید کرد و افزود: این ستاد بر اساس اعلام مرکز هشت وظیفه مهم بر عهده دارد.

رییس ستاد پیشگیری و رسیدگی جرایم و تخلفات انتخاباتی استان با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با قدرت و همت مضاعف در دستور کار مسوولان قرار گیرد و برای تحقق این امر وظایفی که بر عهده ماست، باید در جلب اعتماد عمومی ایفای نقش کنیم چرا که امروز دشمنان برای کم رنگ کردن مردم پای صندوقهای رای هزینه های زیادی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجریان انتخابات باید افراد بی حاشیه، متدین و سالم باشند

مجریان انتخابات باید افراد بی حاشیه، متدین و سالم باشند