مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:502021-03-04ورزشي

رییس جدید فدراسیون فوتبال چه وعده هایی داده است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در انتخابات دهم اسفند فدراسیون فوتبال، در نهایت شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس برگزیده شد تا بعد از حدود یک سال بلاتکلیفی، - شهاب الدین عزیزی خادم پیش از انتخابات به عنوان رییس جدید این فدراسیون، از نقشه راهبردی خود برای موفقیت فدراسیون فوتبال در آسیا رونمایی کرد که بخشی آن مربوط به درآمدزایی 250 میلیارد تومانی در یک سال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در انتخابات دهم اسفند فدراسیون فوتبال، در نهایت شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس برگزیده شد تا بعد از حدود یک سال بلاتکلیفی، در نهایت این فدراسیون سکاندار اصلی خود را بشناسد.

رییس جدید هم خیلی زود اختیار امور را در دست گرفته و در تدارک برگزاری جلسه هیات رییسه است تا به زودی تکلیف برخی از ارکان این فدراسیون را مشخص کند.

عزیزی خادم قبل از انتخابات، از برنامه راهبردی خود برای چهار سال آینده رونمایی کرد که شامل اصلاحاتی گسترده در بخش های مختلف بود.

او از درآمدزایی 250 میلیارد تومانی در سال برای بهبود عملکرد مالی فدراسیون فوتبال خبر داده است.

از نکات برجسته این برنامه می توان به هدف گذاری برای قهرمانی تیم ملی ایران در آسیا و حضور حداقل یک تیم ایران در جام باشگاه های جهان، صعود به المپیک پاریس، قهرمانی فوتبال ساحلی و فوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید فدراسیون فوتبال چه وعده هایی داده است؟

رییس جدید فدراسیون فوتبال چه وعده هایی داده است؟