مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:452021-03-04سياسي

اثر «عروسی خوبان» در جشنواره ادبی یوسف شایسته تقدیر شد


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: اثر مجتبی صفدری با عنوان «عروسی خوبان» در جشنواره ادبی یوسف شایسته تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی بعد از ظهر امروز در حاشیه نهمین دوره جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: امروز در راستای برنامه های ستاد چهل سالگی استان نهمین دوره جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت به طور کشوری برگزار شد که یک اثر از استان مرکزی بین آثار برگزیده قرار گرفت.

وی افزود: ادبیات داستانی یکی از ظرفیت های بسیار خوب برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت است چراکه این هنر مخاطب ها و علاقمندان خود را دارد و اگر توجه به این موضوع بیشتر باشد قطعا می توان در راستای انتقال مفاهیم دفاع مقدس موثر تر واقع شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: برگزاری نهمین دوره از جشنواره ادبی یوسف با هدف شناسایی علاقمندان و استعداد های برتر در حوزه داستان نویسی دفاع مقدس و موضوعات انجام شد که خوشبختانه نویسندگان زیادی در سطح استان از این جشنواره استقبال کردند.

کریمی اضافه کرد: سطح آثار ارسالی به جشنواره در سطح استان هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی قابل قبول بود اما با توجه به وجود استعدادهای فراوان در استان باید در دوره های بعدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر «عروسی خوبان» در جشنواره ادبی یوسف شایسته تقدیر شد

اثر «عروسی خوبان» در جشنواره ادبی یوسف شایسته تقدیر شد