مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:302021-03-04سياسي

واکنش شهردار تهران به سه دغدغه روحانی


روحانی رییس جمهوری امروز خطاب به شهردار تهران بیان کرد: «برای رفع بوی نامطبوع جنوب تهران، کنترل نامتناسب بودن ارتفاع ساختمان ها با محلات و ساماندهی تکدی گری در تهران برنامه ریزی شود.

- روحانی رییس جمهوری امروز خطاب به شهردار تهران بیان کرد: برای رفع بوی نامطبوع جنوب تهران، کنترل نامتناسب بودن ارتفاع ساختمان ها با محلات و ساماندهی تکدی گری در تهران برنامه ریزی شود.

و این سه دغدغه با واکنش پیروز حناچی همراه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ شهردار تهران در رابطه با سه دغدغه ای که امروز رییس جمهوری در مورد بوی نامطبوع جنوب پایتخت، ساماندهی متکدیان و ایجاد انسجام ساختمان های شهر مطرح کرد، گفت: این موارد را پیگیری می کنیم.

پیروز حناچی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح 2 ایستگاه مترو میدان قیام و دولاب به خبرنگاران در این باره توضیح داد: در مورد سه نکته ای که آقای رییس جمهور اشاره کردند، یکی از آن ها بوی نامطبوع بود که البته در حریم تهران است اما قول دادیم که تمام تلاش خود را با همکاری استانداری تهران انجام دهیم تا این اتفاق به نام تهران و پایتخت حل شود.

وی افزود: رییس جمهوری در مورد انسجام ساختمان ها نیز صحبت کردند که این یک اقدام میان و بلندمدت است و باید در طرح تفصیلی تعقیب شود؛ این مورد را نیز در دستور کار داریم و آن را پیگیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شهردار تهران به سه دغدغه روحانی

واکنش شهردار تهران به سه دغدغه روحانی