مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-04بين الملل

واکنش جمعیت الوفاق به ائتلاف اعراب و تل آویو/«بازی با برگ صهیونیستها خفت بار است»


جمعیت الوفاق بحرین به اخبار منتشر شده در خصوص تصمیم رژیم صهیونیستی برای تشکیل یک ائتلاف امنیتی با حضور بحرین واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمعیت اسلامی الوفاق بحرین به مطرح شدن نام این کشور در ائتلاف امنیتی با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

این جمعیت در خصوص تعدادی از تحولات اخیر در بحرین و منطقه بیانیه ای 8 بندی صادر کرد که به شرح زیر است: 1- الوفاق از فعالیت های مردم بحرین در دهمین سالگرد جنبش مردمی این کشور قدردانی می کند و تاکید دارد این اقدامات نشان دهنده سرزندگی و بیداری و آگاهی بحرینی ها در خصوص ضرورت و نیاز مبرم به دموکراسی، عدالت، مشارکت و تعدد و تکثر سیاسی در بحرین است که کلید ثبات، انسجام و همزیستی مسالمت آمیز محسوب می شوند.

2- الوفاق حمایت خود را از تمامی مواضع مطرح شده در خصوص ایجاد تحول و توسعه در زمینه های مختلف اعلام می کند و تاکید دارد که به دعوت ها و طرح هایی که در راستای تحقق آرزوها و خواسته های بحرینی ها با هدف دستیابی به دموکراسی و مشارکت سیاسی مطرح می شوند با نگاهی مثبت می نگرد.

3- این جمعیت نسبت به تشدید روند آزار و اذیت خانواده های شهدا در بحرین ابراز نگرانی کرد، به ویژه آنکه مسئولان بحرین پدر شهید علی مشیمع را بازداشت کرده و پدر شهید عباس السمیع، پدر شهید سید حسین احمد و برادر شهید سامی مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جمعیت الوفاق به ائتلاف اعراب و تل آویو/«بازی با برگ صهیونیستها خفت بار است»

واکنش جمعیت الوفاق به ائتلاف اعراب و تل آویو/«بازی با برگ صهیونیستها خفت بار است»