مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-04پزشكي

دانشگاه های علوم پزشکی باید انتخابات شورای صنفی را تا 20 اردیبهشت 1400 برگزار کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، رحمان خدابنده لو گفت: یکی از اهداف اصلی این سفر های استانی، - مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: تمام دانشگاه های علوم پزشکی تا 20 اردیبهشت 1400 باید انتخابات شورای صنفی دانشجویی را برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، رحمان خدابنده لو گفت: یکی از اهداف اصلی این سفر های استانی، بررسی چالش ها، کمبود ها و مطالبات دانشجویان در حوزه های مختلف خوابگاهی، تغذیه، ورزشی، مشاوره و سلامت روان و حوزه مهم فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین بخش های این سفر های استانی، نشست با دانشجویان فعال به عنوان نمایندگان کانون های فرهنگی، شورا های صنفی، نشریات دانشجویی، انجمن های علمی دانشجویی، انجمن های ورزشی و تشکل های اسلامی است.

خدابنده لو یادآور شد: صحبت های دانشجویی را می شنویم و تلاش می کنیم در حدممکن، کمبود ها و نیاز های شما را در دانشگاه مرتفع کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به عنوان نیاز های ضروری موضوع خوابگاه های دانشجویی است که خوشبختانه دو خوابگاه دانشجویی استاندارد و یک سالن سلف سرویس در مجتمع پردیس دانشگاه در حال احداث است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های علوم پزشکی باید انتخابات شورای صنفی را تا 20 اردیبهشت 1400 برگزار کنند

دانشگاه های علوم پزشکی باید انتخابات شورای صنفی را تا 20 اردیبهشت 1400 برگزار کنند