مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:002021-03-04سياسي

تمامی مراکز درمانی ارتش در خوزستان به بیماران کرونایی تعلق گرفت


فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش گفت: تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی ارتش مستقر در استان خوزستان با تمام ظرفیت در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو اعلام وضعیت حاد شیوع این ویروس در استان خوزستان، قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) ارتش، ابلاغیه مجددی خطاب به نیروهای تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر کرد.

متن ابلاغیه قرارگاه پدافند زیستی ارتش به شرح ذیل است؛ 1- تمامی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی-درمانی تابع آن نیرو مستقر در استان خوزستان ضمن هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان با تمام ظرفیت و امکاناتِ در اختیار، نسبت به پذیرش و درمان بیماران کرونایی اقدام نمایند.

2- در صورت اعلام نیاز بیمارستان های مستقر در استان خوزستان، کمک ها و پشتیبانی های لازم در زمینه های مختلف به عمل آید.

3- با در نظر گرفتن شیوه نامه ها و ابلاغیه های قبلی صادره از قرارگاه پدافند زیستی آجا، تمهیدات لازم به منظور تقویت و استمرار اقدامات پیشگیری از بیماری کووید 19 در تمامی یگان ها، رده ها و مراکز تابع آن نیرو اتخاذ، اجرا و نسبت به اعمال نظارت های دقیق تر در این زمینه در تمامی سطوح ستاد و صف اقدام شود.

4- با توجه به وضعیت حاد شیوع کرونا در استان خوزستان، لازم است یگان ها و کوی های سازمانی مستقر در این استان به شکل دقیق تر نظارت و کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مراکز درمانی ارتش در خوزستان به بیماران کرونایی تعلق گرفت

تمامی مراکز درمانی ارتش در خوزستان به بیماران کرونایی تعلق گرفت