مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-04اجتماعي

زیستگاه های طبیعی همدان افزایش یابد


همدان را از قدیم به عنوان منطقه، شهر و سکونتگاهی که دارای باغات فراوان و زیستگاه های طبیعی است، می شناسند پس باید علاوه بر حفظ این محیط زیست بر فضای سبز آن بیافزاییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان 16 پروژه شهرداری همدان اظهار کرد: جامعه شهری ما با 550 هزار جمعیت شهری نیازمند یک فضای تفرجگاهی است و این فضای تفرجگاهی مختص یک منطقه نیست و باید همگان بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه فضای تفریحی باید جایی باشد که دسترسی ها به آن سهل باشد تا بتواند کمکی برای زندگی امروز شهرنشینی ما کند بیان کرد: امروزه اکثریت ما در آپارتمان زندگی می کنیم، اماکنی که فعالیت ما را محدود می کند و فشارها و مشکلات را مضاعف می کند بنابراین به ناچار باید به دامان طبیعت پناه ببریم و این فضایی که ایجاد شده، خدمت ارزشمندی است.

فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر اینکه در پروژه های این چنینی باید خیلی بیشتر توجه شود گفت: نیاز شهری امروز ما به فضاهای تفرجگاهی اجتناب ناپذیر است و همین که مجموعه مدیریت شهری در کنار منابع طبیعی به این نتیجه می رسند که باید کار اصولی انجام شود، بارقه امیدی است که چنین فضاهایی شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیستگاه های طبیعی همدان افزایش یابد

زیستگاه های طبیعی همدان افزایش یابد