مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-04سياسي

در کرمانشاه نتوانستیم به پیشرفت مطلوب برسیم


مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه گفت: در کرمانشاه نتوانستیم به پیشرفت مطلوب برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلیل بالایی ظهر امروز در آیین اختتامیه همایش علمی و پژوهشی سیمای امام رضا (ع) در ادبیات روایی که در سالن وحدت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: از بدو تولد عشق و محبت امام رضا (ع) در وجود ما شکل می گیرد و شعر معروف آمدم ای شاه پناهم بده در ذهن های ما جاودانه شده است.

وی افزود: در حدیث قدسی خداوند به پیامبر اکرم می فرماید: ای پیامبر تمام عالم هستی را بخاطر وجود تو آفریدم و این نشان از جایگاه انسان دارد و باید جایگاه و منزلت خود توجه کنیم.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه تصریح کرد: نقش هنر و ادبیات در بیان سیره اهل بیت علیه السلام و غنی سازی فکری جامعه بسیار مهم است.

بالایی خاطر نشان کرد: همواره در جامعه با یک سوال اساسی مواجه هستیم که چرا با وجود این همه ظرفیت در کشور و استان کرمانشاه نتوانسته ایم به پیشرفت مطلوب دست پیدا کنیم و پاسخ آن است که حرکت ما به سوی توسعه نقطه ای بوده است.

وی ادامه داد: برای ایجاد توسعه باید انسان های توسعه خواه و توسعه گرا تربیت شوند و برای دستیابی به توسعه هیچ راهی جز تغییر نگاه و نگرش در اندیشه نسبت به موضوعات وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کرمانشاه نتوانستیم به پیشرفت مطلوب برسیم

در کرمانشاه نتوانستیم به پیشرفت مطلوب برسیم