مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-04دانش

برگزاری جشنواره ایتاپ نوآوری و فرآوری در صنایع غذایی


جشنواره ایتاپ نوآوری و فرآوری صنایع غذایی 20 اسفند با همکاری مرکز رشد دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان و مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهبهان برگزار می شود.

- ایسنا/خوزستان جشنواره ایتاپ نوآوری و فرآوری صنایع غذایی 20 اسفند با همکاری مرکز رشد دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان و مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهبهان برگزار می شود.

این جشنواره با همکاری مرکز رشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان، پارک علم و فناوری خوزستان و مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهبهان برگزار و به ایده های برگزیده جشنواره جوایز نقدی اهدا می شود.

همچنین این ایده ها به عضویت مرکز رشد بهبهان در می آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره ایتاپ نوآوری و فرآوری در صنایع غذایی، 20 اسفند به صورت مجازی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند تا 18 اسفند با مراجعه به نشانی www.

itapf.

ir ایده های خود را ثبت کنند.

محورهای این جشنواره شامل فرآورده ها و فناوری های نوین در صنایع غذایی، چالش ها و راه کارهای تولید، توزیع و مصرف مواد غذایی، سلامت بهداشت و کنترل کیفیت موادغذایی و کاهش و بازیافت پسماندها و ضایعات در صنایع غذایی است.

جشنواره ایتاپ سالانه با هدف ترویج و تشویق خلاقیت ها، شناسایی افراد خلاق، برقراری ارتباط با آن ها و شناسایی قابلیت‏‏ های فناوری در شهرستان بهبهان با موضوعات مختلف برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ایتاپ نوآوری و فرآوری در صنایع غذایی

برگزاری جشنواره ایتاپ نوآوری و فرآوری در صنایع غذایی