مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:102021-03-04ورزشي

اجرای طرح مهارت آموزی سربازان در آذربایجان شرقی


سرپرست تیم بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سربازان مستقر در یگان های آذربایجان شرقی باید با مهارت آموزی حین خدمت ضمن نتیجه بخش شدن آموزشها پس از اتمام خدمت سربازی جذب بازار کار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امیر فرهاد پیرعلی در نشستی با اکبر فتحی رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی  اظهار داشت: هدف از اجرای طرح مهارت آموزی سربازان این است که سربازی که وارد خدمت می شود مهارتی بیاموزد و برای آموخته خود مدرکی دریافت کند که بتواند پس از خدمت سربازی نیز در جامعه از مهارت خود استفاده کند.

وی افزود: باید از تمام ظرفیت و توان خود استفاده کنیم تا جوانی که حدود 2 سال از طلایی ترین زمان زندگی خود را در اختیار سربازی قرار می دهد بتواند پس از خدمت با  تجربه ای سرشار یگان های نیروهای مسلح را ترک کند و جذب بازار کار شود.

 فرمانده قرارگاه مهارت آموزی در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل هم تلاش و برنامه ریزی تمام یگان های ارتش جمهوری اسلامی در آذربایجان شرقی و اردبیل از جمله نیروی هوایی، پدافند و نیروی زمینی برای مهارت آموزی کارکنان وظیفه را تشریح کرد.

امیر میرزایی افزود: تمام یگان های مستقر در منطقه در تلاش هستند تا در شمال غرب کشور پیشرفت چشمگیری داشته و استان آذربایجان شرقی در زمینه فنی و حرفه ای 92 درصد، جهاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مهارت آموزی سربازان در آذربایجان شرقی

اجرای طرح مهارت آموزی سربازان در آذربایجان شرقی