مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 23:052021-03-03ورزشي

بارسلونا 3 - 0 سویا؛ صعود خاطره انگیز به فینال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا که در بازی رفت با دو گل شکست خورده بود، با گل دقیقه 93 جرارد پیکه کار به تساوی کشاند و در نهایت با گلزنی در اوقات اضافی به فینال کوپا دل ری راه یافت.

- بارسلونا در شبی به یادماندنی با سه گل سویا را مغلوب کرده و راهی فینال کوپا دل ری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، بارسلونا که در بازی رفت با دو گل شکست خورده بود، با گل دقیقه 93 جرارد پیکه کار به تساوی کشاند و در نهایت با گلزنی در اوقات اضافی به فینال کوپا دل ری راه یافت.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و روی حرکت عثمان دمبله در همان دقیقه ششم می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه پای چپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 10 و روی پاس سرجینو دست به سرخیو بوسکتس در گوشه محوطه بود که بارسلونا باز هم صاحب موقعیت شد، اما ضربه هافبک اسپانیایی با عکس العمل واسلیک همراه شد.

دو دقیقه بعد لیونل مسی، کاپیتان بارسا با یک ارسال زمینی خطرناک برای تیمش موقعیت سازی کرد، اما کلمنت لانگله از فاصله ای نزدیک نتوانست دروازه سویا را باز کند.

اما در دقیقه 13 بارسلونا بالاخره به گل اول دست یافت.

عثمان دمبله درون محوطه جریمه سویا صاحب موقعیت گلزنی شده و با یک پاس راست دقیق و تماشایی به گوشه دروازه گل اول را به ثمر رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارسلونا 3 - 0 سویا؛ صعود خاطره انگیز به فینال

بارسلونا 3 - 0 سویا؛ صعود خاطره انگیز به فینال