مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-03سياسي

انتشار 26 کتاب درباره حضرت آمنه(س)


دبیر علمی کنگره حضرت آمنه(س) گفت: برای این کنگره 26 جلد کتاب به رشته تحریر درآمده که 12 جلد آن چاپ شده است و باقیمانده نیز به زودی چاپ خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله احمد عابدی در نشست خبری اختتامیه کنگره بزرگداشت حضرت آمنه(س) که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در هفته آینده روز چهارشنبه 20 اسفند ماه، کنگره حضرت آمنه(س) برگزار خواهد شد و حمایت های آیت الله سید محمد سعیدی چراغ راهنمای برگزاری این کنگره مهم بود.

وی با بیان دلیل برگزاری کنگره افزود: در طی سال های اخیر که هجمه های فراوانی در به رشته تحریر در آمده است.

وی تأکید کرد: باید در تاریخ ثبت شود نگاه تشیع و وهابیت به والدین رسول خدا به چه صورت است و این کنگره هم ازنظر اعتقادی و هم ازنظر اجتماعی و تاریخی بسیار مهم است.

عابدی افزود: ازنظر تشیع، رسول خدا و آبا و اجدادش تا حضرت آدم(ع) همگی بدون استثناء موحد بوده اند و رسول خدا نسل در نسل در صلب کسانی بوده است که خداپرست بوده و طهارت آبا و اجدادی رسول خدا یک اصل اعتقادی برای تشیع است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم اظهار داشت: ازنظر اجتماعی می توان گفت مادر رسول خدا دقیقاً زمانی که بت پرستی در مکه ساده ترین کار و کفر و شرک یک مسئله عادی و فحشا و منکرات و زناکاری بسیار زیاد بود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 26 کتاب درباره حضرت آمنه(س)

انتشار 26 کتاب درباره حضرت آمنه(س)