مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 19:452021-03-03سياسي

تقدیر ویژه رییس کل دادگستری و شورای قضایی استان از استاندار کهگیلویه و بویراحمد


رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین در دیدار با استاندار از تلاش های ویژه وی در خصوص اقدامات شایسته و به موقع و حضور مستمر در شهر زلزله سی سخت و روستاهای اطراف تقدیر کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین در دیدار با استاندار از تلاش های ویژه وی در خصوص اقدامات شایسته و به موقع و حضور مستمر در شهر زلزله سی سخت و روستاهای اطراف تقدیر کرد.

حسن نگین تاجی در این دیدار افزود: استاندار خود از اولین افرادی بود که در لحظات اولیه وقوع زلزله خود را به شهر سی سخت رساند و با تشکیل ستاد بحران استان همه دستگاهها و امکانات به سمت این شهر زلزله زده را بسیج کرد.

وی به تقدیر ویژه و بی نظیر رییس قوه قضاییه در سفر به استان در شورای اداری اشاره و تصریح کرد: این موضوع سندی مهم و معتبر بر تلاش های شبانه روزی و بازدیدها و رصد خانه به خانه استاندار در این شهر زلزله زده در شرایط خاص آب و هوایی است.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد پیکری های ویژه و مکرر استاندار در سطوح ملی و جذب اعتبارات و کمک ها از سازمان ها، نهادها و وزارت خانه های مختلف را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: با تلاش و پیگیری های استاندار تاکنون مسئولان ملی و سازمان های مختلفی وارد شهر سی سخت شدند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر ویژه رییس کل دادگستری و شورای قضایی استان از استاندار کهگیلویه و بویراحمد

تقدیر ویژه رییس کل دادگستری و شورای قضایی استان از استاندار کهگیلویه و بویراحمد