مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-03پزشكي

عادی انگاری وضعیت کرونا خراسان رضوی را تهدید می کند


دبیر کارگروه مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد، عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی خراسان رضوی را در وضعیت قرمز قرار خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اصغر انجیدنی وضعیت عمومی مبتلایان به کرونای انگلیسی را رو به بهبود عنوان کرد و گفت: علائم کرونای انگلیسی از نظر بالینی تفاوتی با گذشته ندارد و تنها راهکار پیشگیری از آن رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه در یک هفته اخیر شش بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در مشهد شناسایی شد خاطر نشان کرد: بهترین راهکار پیشگیری از زرد و در برخی مناطق آبی عنوان کرد و گفت: ویروس کرونای انگلیسی در سطح جامعه در حال گردش است و برای بهبود این شرایط، مردم باید به دستورالعمل های بهداشتی توجه داشته باشند.

انجیدنی با بیان اینکه مردم در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت و درمانگاه هایی که در این زمینه در نظر گرفته شده است مراجعه کنند خاطر نشان کرد: بیماران در صورت نیاز به خدمات بستری به بیمارستان های ریفرال ارجاع داده می شوند که باید به دور از هر گونه نگرانی و هراسی برای دریافت خدمات بیشتر به این مراکز مراجعه کرد.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: پدیده بیمارستان هراسی باعث افزایش خطر مرگ و میر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری وضعیت کرونا خراسان رضوی را تهدید می کند

عادی انگاری وضعیت کرونا خراسان رضوی را تهدید می کند