مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-03اقتصادي

میانگین سنی بستری های کرونا به زیر 20 سال رسیده است


رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به اینکه میانگین سنی بستری های کرونا 20 سال پایین تر آمده است گفت: نظرات یک بام و دو هوای مسئولان وضعیت را خطرناک تر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازوجود دارد جهش هایی است که در حال انجام است، گفت: متأسفانه جهش جدید آن در نیویورک 26 برابر میزان جهش را در یک ماه افزایش داده که این نشان می دهد ویروس کماکان با ما در حال نبرد است.

وضعیت در کشور ما نیز هشداردهنده است و این رنگ ها خیلی قابل اتکا نیست و در همین تهران هم سیر صعودی است.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه باید هشدار دهیم که امسال مردم به هیچ جایی نباید مسافرت کنند من اصلاً معتقد به رنگ ها نیستم، چون در عرض یک هفته این رنگ ها عوض می شود، موضوع دیگر این است که در این دو، سه هفته اخیر میانگین سنی بستری ها 20 سال پایین تر آمده، الان بیماران 25، 30 ساله در بخش مراقبت های ویژه بستری می کنیم و اگر این روند از کنترل خارج شود اتفاق وحشتناکی خواهد افتاد.

طبرسی با اشاره به اینکه مسئولان در این برهه نقش مهمی دارند، تصریح کرد: بعضی از صحبت های دو پهلویی که می شود درست نیست، مثل اینکه گفته می شود ممکن است مسافرت ها باز شود، مردم را امید ندهیم تا تکلیف خودشان را بدانند و همکاری بیشتری داشته باشند، مراکز و ارگان ها امتحانات را به تعویق بیندازند، همه چیز را از مردم طلب نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین سنی بستری های کرونا به زیر 20 سال رسیده است

میانگین سنی بستری های کرونا به زیر 20 سال رسیده است