مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-03اقتصادي

تکمیل «پتروپالایش کنگان» تا 1401


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کسری نوری در مصاحبه با بخش باسخنگویان در برنامه زنده رویداد با اشاره به بهره برداری دو پروژه مهم و استراتژیک وزارت نفت در هفته جاری اظهار کرد: - ، کسری نوری در مصاحبه با بخش باسخنگویان در برنامه زنده رویداد با اشاره به بهره برداری دو پروژه مهم و استراتژیک وزارت نفت در هفته جاری اظهار کرد: این پروژه ها در اقتصاد کشور فوق العاده موثر هستند.

وی پتروپالایش کنگان را از جمله این پروژه ها با تولید سالانه 3 میلیون و 500 هزا تن محصول عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود درآمدی یک میلیارد دلاری برای کشور به همراه داشته باشد.

نوری از ویژگی های این مجموعه را، استفاده از توان حداکثری داخل کشور بیان کرد و گفت: برای تجهیز این مجتمع عظیم پتروپالایشی، تا 65 درصد از توان داخل استفاده کرده ایم و 95 شرکت بزرگ ایرانی درگیر این پروژه بوده اند.

وی افزود: طرح در زمان احداث حدود 3500 نفر اشتغالزایی داشته و بعد از بهره برداری، 622 نفر در آن مشغول فعالیت خواهند شد.

نوری فاز دوم این مجموعه مهم را تا 45 درصد قابل اجرا دانست و گفت: پیش بینی می کنیم تا سال 1401، باقی پروژه به بهره برداری کامل برسد.

مدیر روابط عمومی وزارت نفت با بیان اینکه تمام این اتفاقات در شرایط سخت تحریم به وقوع پیوسته است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که برای تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل «پتروپالایش کنگان» تا 1401

تکمیل «پتروپالایش کنگان» تا 1401