مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-03سياسي

تاکید جنیدی بر اجرای صحیح لایحه «نحوه اداره و بهره برداری از آپارتمان ها»


معاون حقوقی رییس جمهور به ضرورت به کارگیری دقت در فرآیند تصویب لایحه «نحوه اداره و بهره برداری از آپارتمان ها» تاکید کرد.

- تاکید جنیدی بر اجرای صحیح لایحه نحوه اداره و بهره برداری از آپارتمان ها معاون حقوقی رییس جمهور به ضرورت به کارگیری دقت در فرآیند تصویب لایحه نحوه اداره و بهره برداری از آپارتمان ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه ای با حضور لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور و رؤسا و نمایندگان کانون ها و سازمان های حرفه ای از جمله کانون وکلای دادگستری، نظام پزشکی، نظام مهندسی، کارشناسان رسمی دادگستری و وزارت راه و شهرسازی ممنوعیت استفاده غیر مسکونی از آپارتمان های با کاربری مسکونی موضوع لایحه نحوه اداره و بهره برداری از آپارتمان ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه معاون حقوقی رییس جمهور به ضرورت بکارگیری دقت در فرآیند تصویب این لایحه اشاره کرد و گفت: موضوع این لایحه دارای آثار اجتماعی، اقتصادی و حقوقی متعددی است که لازم است در ایجاد نظم و نظام حقوقی مربوط به آپارتمان ها و نیز نوع تأثیر آن بر حرفه ها توجه کرد.

جنیدی به تشریح مجموعه اقدام های این معاونت از ابتدای طرح لایحه مذکور در زمینه برخی از مواد پیشنهادی آن خصوصاً درخصوص آثار ممنوعیت بهره برداری از آپارتمان های دارای کاربری مسکونی برای شماری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید جنیدی بر اجرای صحیح لایحه «نحوه اداره و بهره برداری از آپارتمان ها»

تاکید جنیدی بر اجرای صحیح لایحه «نحوه اداره و بهره برداری از آپارتمان ها»