مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-03ورزشي

وکیل: رای CAS به نفع فدراسیون جودوی ایران است!


وکیل جودوی ایران در دادگاه حکمیت ورزش گفت: این پرونده، پرونده ایست که به نفع فدراسیون صادر شده و قطعاً باید به عنوان پیروزی حقوقی تلقی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر ساعد وکیل در خصوص جزییات پرونده رفع تعلیق جودوی کشورمان اظهار داشت: سوالاتی در مورد رأی دیوان داوری ورزش در پرونده رفع تعلیق فدراسیون ایران مطرح شده است.

نکته اول این که کمیته انضباطی فدراسیون جهانی اعلام کرده بود که ایران از شرکت در مسابقات بین المللی مادام العمر تعلیق می شود؛ مگر در صورت یک سلسله شرایط که در نظر گرفته شده بود تا بعداً در مورد رفع تعلیق بررسی و تصمیم گیری شود.

در رأی اخیر دیوان داوری ورزش به طور کاملا صریح و مستقیم تصمیم فدراسیون جهانی مبنی بر تعلیق فدراسیون ایران باطل شناخته می شود و اساساً اعتبار حقوقی برای این تصمیم متصور نباید باشیم.

وی افزود: سؤالی مطرح می شود که چرا دیوان داوری ورزش دوباره این پرونده را به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی ارجاع داده است.

ماده 57 مقررات دادرسی دیوان داوری ورزش تصریح می کند، زمانی که هیأت داوران با یک پرونده ای روبرو می شود در این پرونده این هیأت می تواند یا مستقلاً تصمیم گیری کند یا کلاً ضمن ابطال رأی قبلی صادره، باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل: رای CAS به نفع فدراسیون جودوی ایران است!

وکیل: رای CAS به نفع فدراسیون جودوی ایران است!