مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 16:002021-03-02سياسي

تامین مسکن محرومین از رسالت های بنیاد مسکن است


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: یکی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین مسکن برای محرومین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رضا قادری عصر امروز در دیدار اعضای هیات امنای خیرین مسکن ساز کردستان با نماینده ولی فقیه استان، درباره اعضای خیرین مسکن ساز استان اظهار کرد: این اعضا متشکل از نماینده ولی فقیه، استاندار، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و این عضویت قائم به جایگاه و پست مربوطه  است.

وی افزود: براساس ماده 9 آیین نامه حساب 100 حضرت امام (ره) تشکیل انجمن خیرین مسکن ساز در استان ها پیش بینی شده که در استان کردستان، این انجمن از سال 1387 تاسیس شده است.

قادری خاطر نشان کرد: متاسفانه انجمن خیرین در استان کردستان عملکرد راضی کننده ای نداشته است و انتظار داریم با افزایش سهمیه و تلاش بیشتر به حد نصاب کشپجوری برسیم.

وی اعلام کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان آمادگی دارد تا هرچه سهمیه احداث مسکن در روستاها جود داشته باشد را با تمام توان به سرانجام برساند.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان کردستان نیز در این جلسه گفت: این انجمن در 31 مرکز استان و 120 شهرستان شعبه داشته و حدود 10 هزار واحد مسکن در دست اقدام دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مسکن محرومین از رسالت های بنیاد مسکن است

تامین مسکن محرومین از رسالت های بنیاد مسکن است