مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-02ورزشي

احمدی: سیامند رحمان در عرصه های قهرمانی و پهلوانی اسطوره بود


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در حاشیه مراسم مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری معلولان گفت: موفقیت سیامند رحمان در عرصه های قهرمانی و پهلوانی او را به یک اسطوره تبدیل کرد.

- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در حاشیه مراسم مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری معلولان گفت: موفقیت سیامند رحمان در عرصه های قهرمانی و پهلوانی او را به یک اسطوره تبدیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداران معلول یادبود مرحوم سیامند رحمان عصر امروز در دسته ی مثبت 107 کیلوگرم برگزار شد.

در این مراسم محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک، حسین رضازاده، محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی حضور داشتند.

در دسته فوق سنگین منصور پورمیرزایی جانشین سیامند رحمان در پارالمپیک توکیو با ثبت رکورد 240 کیلوگرم در جایگاه دوم مسابقات قهرمانی کشور قرار گرفت.

او در بازی های پاراآسیایی جاکارتا در دسته فوق سنگین بعد از سیامند رحمان موفق به کسب مدال نقره شده بود.

در این مراسم عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش گفت: امیدوارم همه ورزشکاران و قهرمانان مثل سیامند رحمان در صحنه ها و رقابت های مختلف بتوانند پرچم کشور را به اهتزاز در آورند و افتخارآفرینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: سیامند رحمان در عرصه های قهرمانی و پهلوانی اسطوره بود

احمدی: سیامند رحمان در عرصه های قهرمانی و پهلوانی اسطوره بود