مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-02اقتصادي

تصفیه خانه شهر هرسین به بهره برداری رسید


پس از 18 سال انتظار تصفیه خانه شهر هرسین به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر امروز پس از 18 سال انتظار سرانجام تصفیه خانه شهر هرسین در قالب چهل و سومین پویش هرهفته- الف- ب- ایران با حضور سخنگوی صنعت برق کشور، معاون عمرانی استانداری کرمانشاه و جمعی از مسئولین استانی از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

مراحل اجرایی این پروژه از سال 81 با کلنگ زنی آغاز شده بود که امروز پس از گذشتن از سدهای مشکلات حقوقی، قراردادی و مالی به بهره برداری رسید.

علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در حاشیه این افتتاح اظهار کرد: این تصفیه خانه با اعتباری بیش از 27 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، که نیاز آبی حدود 55 هزار نفر را پوشش خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت این تصفیه خانه 13 هزار و 500 مترمکعب در شبانه روز است، افزود: طول خط این شبکه 120 کیلومتر بوده که 80 کیلومتر آن انجام شده و مابقی به صورت سنتی در حال دفع است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: ساخت این پروژه از سال 81 شروع شده که در مقاطعی به دلیل مشکلات حقوقی، قراردادی و مالی متوقف شد و از ابتدای سال جاری با رفع مشکلات، ادامه فعالیت آن آغاز و از مرداد وارد فاز آزمایشی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه شهر هرسین به بهره برداری رسید

تصفیه خانه شهر هرسین به بهره برداری رسید