مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-02بين الملل

کمک رسانی آبشار عاطفه ها به زلزله زدگان سی سختی


مسؤول موسسه خیریه آبشار عاطفه های سی سخت از کمک رسانی این خیریه به زلزله زدگان خبر داد گفت: از اولین روز وقوع زلزله شهر سی سخت آبشار عاطفه ها با طبخ و توزیع روزانه 500 پرس غذای گرم برای شهروندان شهر سی سخت فعالیت خود را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، حسنی با اشاره به فعالیت های خیرخواهانه آبشار عاطفه های سی سخت  اظهار کرد: آبشار عاطفه های سی سخت در راستای کمک به نیازمندان در راستای اهداف عالیه خیرخواهانه و به منظور فقرزدایی افراد محروم در این شهر تاسیس شد.

  مسؤول موسسه خیریه آبشار عاطفه های سی سخت گفت:  توزیع بسته های بهداشتی و غذایی و  پخت و توزیع غذای گرم و دلجویی از زلزله زدگان و امدادرسانی به مردم آسیب دیدگان سی سخت از برنامه های خیریه آبشار عاطفه ها از ابتدای وقوع زلزله در این شهر است.

وی گفت: موسسه خیریه آبشار عاطفه های سی سخت همانند دیگر خیرین از روز اول زلزله در کنار مردم شهر زلزله زده سی سخت بودند و خواهند بود.

 مسؤول آبشار عاطفه های شهر سی سخت گفت: از اولین روز وقوع زلزله شهر سی سخت آبشار عاطفه ها با طبخ روزانه 500 پرس غذای گرم برای شهروندان شهر سی سخت فعالیت خود را آغاز کرد.

وی گفت: به دلیل شدت خسارات وارده شده به بسیاری از منازل شهر سی سخت بر خود لازم دانستیم که مردم شهر زلزله زده سی سخت را حمایت کنیم پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک رسانی آبشار عاطفه ها به زلزله زدگان سی سختی

کمک رسانی آبشار عاطفه ها به زلزله زدگان سی سختی