مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-02سياسي

نـانـو و ارتـبـاط آن بـا سـایـر رشـتـه هـا


انجمن علمی دانشجویی شیمی و نهاد ترویجی نانو دانشگاه شهید مدنی آذربایجان جلسه مجازی کشوری «نانو و ارتباط آن با سایر رشته ها» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی شیمی و نهاد ترویجی نانو دانشگاه شهید مدنی آذربایجان جلسه مجازی کشوری نانو و ارتباط آن با سایر رشته ها را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این نشست با تدریس محمود بیگلری ـ مدرس و نفر اول هشتمین آزمون مسابقه ملی ستاد نانو - 18 اسفند از ساعت 16 تا 18 برگزار می شود.

نانو چیست و چه کاربردی در سایر رشته ها دارد ، نانو و کاربردهای آن در صنعت و علوم آزمایشگاهی ایران تا به امروز ، چگونه پایان نامه های نانویی داشته باشیم و از ستاد نانو حمایت بگیریم ، چگونه عضو آزمایشگاه راهبردی باشیم و آزمایشگاه خود را عضو کنیم و پرسش و پاسخ با مدرس دوره، محورهای مورد بحث در این جلسه است.

همچنین وبینار دیگری با موضوع آشنایی با نرم افزار OriginPro و امکانات کلی نرم افزار از جمله ترسیم و تنظیم گراف ها و نمودارها و پردازش منحنی و آنالیز پیک روز 19 اسفند از ساعت 14 تا 18 با تدریس محمد نیکوصفت - دکتری فیزیک هسته ای برپا خواهد شد.

علاقه مندان برای شرکت در این دو جلسه می توانند از طریق آدرس http://www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نـانـو و ارتـبـاط آن بـا سـایـر رشـتـه هـا

نـانـو و ارتـبـاط آن بـا سـایـر رشـتـه هـا