مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-02سياسي

با اهدای کتاب، دانایی را به یکدیگر هدیه خواهیم کرد


کارشناس تامین منابع امور کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: با اهدای کتاب، افراد بیشتری می توانند از یک کتاب بهره مند شوند.

- ایسنا/زنجان کارشناس تامین منابع امور کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: با اهدای کتاب، افراد بیشتری می توانند از یک کتاب بهره مند شوند.

حسین رحمانی زاده در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اهدای کتاب و بیان اینکه طرح اهدای کتاب در استان زنجان برای اولین بار از سال گذشته شروع شده است، اظهار کرد: سنت اهدای کتاب از سال گذشته در استان آغاز شده تا مردم در راستای آن بتوانند کتاب های مازاد و بدون استفاده خود را اهدا کنند که این سنت، سال به سال در این منطقه بیشتر شده و با استقبال مردم روبه رو شده است.

وی افزود: اهدای کتاب، اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده توسط مردم است و به واسطه آن، افراد بیشتری می توانند از یک کتاب استفاده کرده و بخوانند.

این مسئول با اشاره به اینکه اهدای کتاب یک سنت نهادینه شده در استان است، تصریح کرد: در سال های گذشته با برگزاری جشنواره های مختلف و انتشار فراخوان مردم استان کتاب های خود را اهدا می کردند ولی در این سال ها بدون برگزاری جشنواره ها و مردم در زمان های دیگر نیز کتاب های خود را به کتابخانه ها اهدا می کردند و علاوه بر مردم استان سازمان ها، ادارات و برخی از ناشران و کتاب فروشی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اهدای کتاب، دانایی را به یکدیگر هدیه خواهیم کرد

با اهدای کتاب، دانایی را به یکدیگر هدیه خواهیم کرد