مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-02سياسي

خراسان شمالی رتبه دوم جذب سوادآموز را در کشور کسب کرد


خراسان شمالی از نظر بسیاری از شاخص ها جزو استان های غیر برخوردار است با این حال استان در جذب عددی سوادآموز در رتبه دوم کشور قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی صبح سه شنبه در کنفرانس تخصصی حقوق کودک که در فرمانداری بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: سیستم قضایی خراسان شمالی شاهد یک جهش و تحول است به طوری که در اکثر شاخص های این بخش جزو 5 استان برتر کشور هستیم.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: یکی از اجزای مهم آرامش و امنیت مردم، قوت در سیستم قضایی است که در این حوزه اقدامات خوبی داشته ایم.

وی افزود: برخی کشورها صرفاً به عنوان یک ادعا از حقوق بشر دم می زنند در حالی که اسلام عزیز 1400 سال قبل به صورت کامل تر قوانین حقوق بشری را تشریح کرده است.

شجاعی کشورهای مدعی حقوق بشر را سر منشأ جنایات بی شمار دانست و گفت: به برکت اسلام و جمهوری اسلامی، ایران در بحث حقوق بشر اقدامات بسیاری را در حوزه قضایی و انتظامی انجام داده است.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به وحدت مثال زدنی در استان، بیان داشت: در حوزه هایی همچون آموزش و پرورش کودکان بازمانده از تحصیل، بهداشت کودکان، حقوق کودکان در کار، رسیدگی به مسائل روانی و خانوادگی اقدامات زیادی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی رتبه دوم جذب سوادآموز را در کشور کسب کرد

خراسان شمالی رتبه دوم جذب سوادآموز را در کشور کسب کرد