مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-02سياسي

مسکن؛ مهم ترین دغدغه مددجویان کمیته امداد در خرم دره


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خرم دره گفت: از مهم ترین دغدغه های مددجویان این نهاد در خرم دره، مسکن است.

- ایسنا/زنجان رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خرم دره گفت: از مهم ترین دغدغه های مددجویان این نهاد در خرم دره، مسکن است.

محسن داوودی صبح امروز (12 اسفندماه) در نشست خبری با اشاره به 14 اسفند، سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره)، عنوان کرد: همزمان با این ایام و روزهای پایانی سال، جشن نیکوکاری در کل کشور برگزار می شود که این جشن در خرم دره نیز از شنبه (9 اسفندماه) آغاز شده و تا جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه از اهداف مراسم جشن نیکوکاری، ترویج فرهنگ احسان، نیکوکاری، خیرخواهی و رفع نیازهای مادی و معنوی محرومان با بهره گیری از ظرفیت های کل شهرستان است، بیان کرد: امسال جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه با همکاری ارگان های مرتبط و 14 مرکز نیکوکاری فعال در شهرستان برگزار می شود تا با جذب کمک های مردمی، کام نیازمندان در پایان سال با توجه به کرونا و تورم موجود در جامعه شیرین شود.

این مسئول از فعالیت سه پایگاه ثابت در سطح شهر و خرم دره در مساجد، ادارات، شرکت ها و معابر خبر داد و افزود: در مجموع 90 پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک های مردمی در خرم دره پیش بینی شده و روز 15 اسفندماه نیز این کمک ها در مصلی نماز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن؛ مهم ترین دغدغه مددجویان کمیته امداد در خرم دره

مسکن؛ مهم ترین دغدغه مددجویان کمیته امداد در خرم دره