مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-02سياسي

این مشکل را در بدو تولد حل کنید


در حال حاضر خراسان جنوبی، دارای 17 دستگاه غربالگری شنوایی مجهز و پیشرفته جهت اجرای برنامه غربالگری، تشخیص و مداخله زود هنگام شنوایی نوزادان و شیرخواران است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر خراسان جنوبی، دارای 17 دستگاه غربالگری شنوایی مجهز و پیشرفته جهت اجرای برنامه غربالگری، تشخیص و مداخله زود هنگام شنوایی نوزادان و شیرخواران است.

علی عرب نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برنامه کشوری غربالگری، تشخیص و مداخله زود هنگام شنوایی نوزادان و شیرخواران، اظهار کرد: این برنامه با هدف کشف نقائص شنیداری و انجام مداخله زود هنگام از بدو تولد نوزادان و شیرخواران انجام می گیرد.

وی افزود: این برنامه از جمله طرح های ملی سازمان بهزیستی کشور است و از سال 84 در کشور آغاز و در استان خراسان جنوبی از نیمه دوم سال 87 با پوشش 8 درصدی آغاز و در حال حاضر به پوشش 100 درصدی جامعه هدف رسیده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه کشوری غربالگری، تشخیص و مداخله زود هنگام شنوایی نوزادان و شیرخوران در کشور 15 ساله و در استان 12 ساله شد، ادامه داد: شعار روز جهانی شنوایی سال 99؛ مراقبت شنوایی برای همه؛ غربالگری، توانبخشی و ارتباط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این مشکل را در بدو تولد حل کنید

این مشکل را در بدو تولد حل کنید