مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-02اقتصادي

آغاز به کار مرکز کارآموزی جوارکارگاهی شرکت توزیع نیروی برق تبریز


همزمان با روز مهندس و گرامیداشت این روز، مرکز کارآموزی جوارکارگاهی شرکت توزیع نیروی برق تبریز ضمن اعطای مجوز توسط مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، - ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با روز مهندس و گرامیداشت این روز، مرکز کارآموزی جوارکارگاهی شرکت توزیع نیروی برق تبریز ضمن اعطای مجوز توسط مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، آغاز به کار کرد.

رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان به همراه رییس اداره موسسات کارآموزی آزاد و کارشناس امور صنایع این اداره کل با حضور در محل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در نشستی با مدیرعامل این شرکت، ضمن بحث و تبادل نظر با رویکرد آموزش نیروی کار ماهر مجوز مرکز کارآموزی جوارکارگاهی شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعطا کرد.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق از جمله شرکت های فعال در حوزه آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی با رویکرد مهارت افزایی است.

وی افزود: رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گسترش آموزش های مهارتی در حوزه های مختلف آموزشی است و مخاطبان این آموزش ها،کارجویان با هدف آموزش دانش و مهارت با رویکرد اشتغالزایی و شاغلان با رویکرد مهارت افزایی و توانمندسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مرکز کارآموزی جوارکارگاهی شرکت توزیع نیروی برق تبریز

آغاز به کار مرکز کارآموزی جوارکارگاهی شرکت توزیع نیروی برق تبریز