مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 00:002021-03-01بين الملل

واکنش فرانسه به مخالفت ایران با مذاکره درباره برجام


فرانسه روز دوشنبه از مخالفت ایران برای مشارکت در نشستی درباره برجام با حضور آمریکا ابراز تاسف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد که از خودداری ایران برای شرکت در گفتگو های غیررسمی با کشور های اروپایی و آمریکا در راستای احیای توافق هسته ای 2015 متاسف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، فرانسه تایید کرد که همچنان به اقدام در راستای یافتن راه حلی برای این بن بست ادامه می دهد.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال شامگاه یکشنبه در گزارشی به نقل از دیپلمات های ارشد گزارش داد ایران پیشنهاد اتحادیه اروپا برای گفت وگوی مستقیم با آمریکا درباره برجام را رد کرده است.

این روزنامه آمریکایی اضافه کرد: دو دیپلمات ارشد غربی گفتند که ایران فعلاً پیشنهاد برگزاری جلسه در اروپا را رد کرده و گفته که نخست خواستار ضمانتی برای رفع تحریم ها از سوی آمریکا در خصوص رفع تحریم ها پس از این دیدار است.

ند پرایس ، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز یک اسفند اعلام کرد دعوت مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای حضور در جلسه گروه 1+5 و ایران را خواهد پذیرفت.

در این بیانیه آمده است: ایالات متحده آمریکا دعوت مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را برای شرکت در جلسه گروه 1+5 و ایران جهت بحث درباره یافتن یک مسیر دیپلماتیک در خصوص برنامه هسته ای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فرانسه به مخالفت ایران با مذاکره درباره برجام

واکنش فرانسه به مخالفت ایران با مذاکره درباره برجام