مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 21:052021-03-01ورزشي

استقلال درآستانه عزل فکری؛ مجید تنها گزینه جایگزین


قرار است در نشست آنلاین هیات مدیره استقلال حکم برکناری محمود فکری صادر شود و سایر اعضا روی تنها گزینه موجود به جمع بندی برسند.

- شایعه برکناری محمود فکری و بازگشت فرهاد مجیدی به نیمکت سرمربیگری استقلال، قوی تر از قبل در رسانه های رسمی مطرح شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، بعد از اینکه مدیرعامل استقلال در هفته های پایانی نیم فصل اول لیگ بیستم، پشت فکری ایستاد و مانع عزل او توسط دو عضو هیات مدیره باشگاه شد، امشب با تساوی آبی ها در زمین رفسنجان مقابل تیم سختکوش مس ، بار دیگر این حواشی مطرح شده و این بار منبع آن تنها کانال های تلگرامی و هواداری نیست بلکه خبرگزاری های رسمی هم از آن دم می زنند.

در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال استقلال در 5 هفته اخیر و توقف آبی پوشان مقابل مس و فاصله ایجاد شده بین این تیم و صدر جدول هیات مدیره باشگاه استقلال تصمیم گرفت تا پیرامون برکناری محمود فکری تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

فارس نوشته که قرار است در نشست آنلاین هیات مدیره استقلال حکم برکناری محمود فکری صادر شود و سایر اعضا روی تنها گزینه موجود به جمع بندی برسند.

فرهاد مجیدی تنها گزینه هدایت استقلال است که به احتمال 99 درصد به زودی توسط هیات مدیره این باشگاه وارد مذاکره فوری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال درآستانه عزل فکری؛ مجید تنها گزینه جایگزین

استقلال درآستانه عزل فکری؛ مجید تنها گزینه جایگزین