مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 16:102021-03-01اقتصادي

تمام اماکن تاریخی زنجان به سامانه فروش الکترونیکی بلیت مجهز می شوند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از اجرای سامانه فروش الکترونیکی بلیت در تمامی اماکن تاریخی استان زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر ارجمند گفت: پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه، موزه رختشویخانه، موزه های باستان شناسی ابهر، موزه مردان نمکی و غار کتله خور به سامانه خرید الکترونیکی بلیت مجهز می شوند.

وی افزود: استان زنجان با داشته های تاریخی، فرهنگی و مذهبی و تنوع اقلیمی و طبیعی کم نظیر، جز مقاصد برتر گردشگری داخلی و خارجی در همه فصول است.

با ارائه خدمات الکترونیک می توان تا حدود زیادی از تجمعات کاهش ارائه خدمات الکترونیک گامی که با شعار دولت الکترونیک از گذشته آغازشده است و با شیوع استفاده از ماسک، شست وشوی دست ها و رعایت فاصله اجتماعی است و بهترین راه حل اجرای برنامه های اقتصادی، اجتماعی بهره مندی از خدمات الکترونیکی است که بسترهای مناسبی برای آن فراهم شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان با اشاره به امکان خریداری بلیت الکترونیکی اماکن گردشگری تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی از سه روش مختلف گفت: روش اول مراجعه به وب سایت خرید آنلاین بلیت به آدرس اینترنتی www.

tafrihati.

com و پرداخت اینترنتی از درگاه بانک و دریافت بلیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام اماکن تاریخی زنجان به سامانه فروش الکترونیکی بلیت مجهز می شوند

تمام اماکن تاریخی زنجان به سامانه فروش الکترونیکی بلیت مجهز می شوند