مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 15:002021-03-01فناوري

چرا به لوازم جانبی و خدمات تعمیر سرفیس پرو نیاز داریم؟


مایکروسافت سرفیس بدون شک از جمله بهترین برندهای تولیدکننده کامپیوترهای ویندوزی است که با طراحی ویژه و منحصر به فرد خود امکان دسترسی همیشگی به سیستم عامل ویندوز 10 را با تمامی امکانات آن فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مای سرفیس، در این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت که چرا به لوازم جانبی و خدمات تعمیر سرفیس پرو و دیگر محصولات این برند نیاز خواهیم داشت؟ لوازم جانبی سرفیس پرو و موارد استفاده از آن ها سرفیس پرو و دیگر محصولات این برند، از جمله قابل حمل ترین کامپیوترهای ویندوزی هستند که با طراحی خاصی ساخته شده اند؛ این طراحی خاص باعث شده تا شرکت مایکروسافت به عنوان تولید کننده آن ها مجبور باشد تا برخی از درگاه ها را به شکلی فشرده تر و خلاصه تر در دستگاه قرار دهد.

در این میان مایکروسافت تلاش کرده تا علاوه بر ارائه امکان حمل بالا، با تولید لوازم جانبی سرفیس تمامی محدودیت های احتمالی که در دیگر دستگاه های قابل حمل مشاهده می شود را نیز برطرف کند.

لوازم جانبی سرفیس پرو علاوه بر حذف تمام محدودیت های کاربردی، امکان استفاده بهینه از کامپیوترهای سرفیس را امکاناتی فراتر از کامپیوترهای دسکتاپ معمولی فراهم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا به لوازم جانبی و خدمات تعمیر سرفیس پرو نیاز داریم؟

چرا به لوازم جانبی و خدمات تعمیر سرفیس پرو نیاز داریم؟