مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-01اقتصادي

تعطیلی اصناف یزد از نیمه اسفند تکذیب شد


رییس اتاق اصناق یزد با تاکید بر لزوم آمادگی برای مقابله با موج چهارم کرونا گفت: تعطیلی واحدهای صنفی از نیمه اسفند صحت ندارد و شایعات فضای مجازی است.

- علیرضا حسنی در پی انتشار خبری مبنی بر تعطیلی اصناف یزد از نیمه اسفندماه امسال، در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد ضمن تاکید بر این که اصناف تابع ستاد کرونا هستند، اظهار کرد: در حال حاضر چیزی برای تعطیلی واحدهای صنفی مطرح نشده و تصمیمی در این خصوص نیست.

وی با تاکید بر این که شایعات مطرح شده درباره تعطیلی بازار درست نیست، افزود: پخش چنین شایعاتی چیزی جز نگرانی ندارد و مردم با استرس و اضطراب مواجه خواهند شد.

رییس اتاق اصناق یزد گفت: مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم جدی همگانی است و هر آنچه که در ستاد مبارزه با کرونا تصمیم گیری و به اصناف ابلاغ شود قطعا از سوی واحدهای صنفی رعایت خواهد شد.

حسنی با اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصادی واحدهای صنفی ناشی از شیوع کرونا، تصریح کرد: اقتصاد دنیا با شیوع کرونا با آسیب های جدی روبه رو شده و اصناف نیز متضرر شدند اما معیشت و سلامت بازاریان و شهروندان به رعایت پروتکل های ناشی از تصمیمات ستاد کرونا وابسته است.

   وی با اشاره به لزوم تشدید گشت های بازرسی اتحادیه ها عنوان کرد: تاکید ما رعایت اصولی بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است اما تشدید نظارت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی اصناف یزد از نیمه اسفند تکذیب شد

تعطیلی اصناف یزد از نیمه اسفند تکذیب شد