مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-01سياسي

انتقاد کانون شرکت های استانی سهام عدالت بر نحوه اجرای مجامع


سخنگوی کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت ضمن انتقاد از نحوه برگزاری مجامع الکترونیکی این شرکت ها توضیحاتی را ارائه کرد.

- سخنگوی کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت ضمن انتقاد از نحوه برگزاری مجامع الکترونیکی این شرکت ها توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر حیدری در نشست خبری که امروز برگزار شد با اشاره به فرآیند آزادسازی سهام عدالت با ابلاغیه مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه سال جاری اظهار کرد: پس از آزاد سازی مدتی برای انتخاب روش مدیریت سهام در اختیار مشمولان قرار گرفت و آیین نامه ای توسط شورای عالی بورس به تصویب رسید و قرار شد توسط همه مراجع ذیربط اجرایی شود.

وی ادامه داد: کانون از ابتدا درباره مفاد آیین نامه انتقاداتی داشت که به طرق مختلف مطرح کرد زیرا قوانینی مانند قانون تجارت و اصل 44 باید در آیین نامه رعایت می شد اما توسط مجریان رعایت نشد.

سخنگوی کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در مورد ترتیبات قانونی پذیرش شرکت های سرمایه گذاری استانی در بازار سرمایه اظهار کرد: در ماده شش آیین نامه ترتیبات بورسی شدن شرکت های سرمایه گذاری استانی دیده شده که طبق آن بعد از افزایش سرمایه باید روندی طی شود و بعد این شرکت ها بورسی شوند، اما این ترتیبات طی نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کانون شرکت های استانی سهام عدالت بر نحوه اجرای مجامع

انتقاد کانون شرکت های استانی سهام عدالت بر نحوه اجرای مجامع