مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-01ورزشي

بازی سرنوشت ساز استقلال و محمود فکری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمود فکری در روز هایی که نفت آبادان و سپاهان را به عنوان مدعی بالای جدولی در کنار تیمش می دید، می توانست فاصله امنی با سایرین ایجاد کند، - استقلال 4 امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد.

این اختلاف در 15 بازی باقی مانده به سادگی قابل جبران است، مشروط بر اینکه شکاف کوچکی که امروز وجود دارد با از دست دادن امتیازات بیشتر در چند بازی آینده، تبدیل به دره نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمود فکری در روز هایی که نفت آبادان و سپاهان را به عنوان مدعی بالای جدولی در کنار تیمش می دید، می توانست فاصله امنی با سایرین ایجاد کند، اما این موقعیت با شکست مقابل سایپا و توقف برابر نفت مسجدسلیمان از دست رفت.

استقلالی ها به شدت از تکرار اتفاقات سال گذشته نگران هستند.

حتماً به خاطر دارید که در لیگ نوزدهم، استقلال با وجود شروعی بسیار ضعیف، در میانه های نیم فصل اول اوج گرفت و در هفته سیزدهم به صدر جدول رسید، اما پس از آن بود که قهر استراماچونی و چند نتیجه ناامید کننده، با برد های متوالی پرسپولیس همزمان شد.

استقلال پسرفت می کرد و پرسپولیس بی وقفه جلو می رفت.

تا جایی که در هفته بیست و یکم که لیگ به خاطر شیوع کرونا 4 ماه تعطیل شد، استقلال با یک بازی کمتر 11 امتیاز از پرسپولیس عقب تر بود و جبران این فاصله بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی سرنوشت ساز استقلال و محمود فکری

بازی سرنوشت ساز استقلال و محمود فکری