مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-01اقتصادي

دعوت از استارت آپ های عضو شتابدهنده ها برای توسعه محصولات علوم شناختی


ستاد توسعه فناوری های علوم شناخنی با انتشار فراخوانی از تیم های فناوری که عضو یک شتابدهنده و یا مرکز رشد باشند، در راستای تولید و توسعه محصولات و خدمات خلاق و نوآور در حوزه های مرتبط حمایت می کند.

- ستاد توسعه فناوری های علوم شناخنی با انتشار فراخوانی از تیم های فناوری که عضو یک شتابدهنده و یا مرکز رشد باشند، در راستای تولید و توسعه محصولات و خدمات خلاق و نوآور در حوزه های مرتبط حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد توسعه علوم و فناوری ­های شناختی معاونت علمی و فناوری در چارچوب سیاست ها و راهبردهای مصوب، فراخوان برای تولید و توسعه محصولات و خدمات خلاق و نوآور در حوزه علوم شناختی منتشر شد و طی آن از استارت آپ ها و شرکت های خلاق در راستای اولویت های تعیین شده حمایت می کند.

بر اساس این فراخوان از استارت آپ ها و شرکت های خلاق و فناوری حمایت می شود که دارای ایده نوآورانه و مساله محور در زمینه علوم و فناوری های شناختی، تیم کامل و مدل کسب و کار بوده و نیازمند سرمایه در مراحل اولیه باشند.

همچنین گروه های فعال در این زمینه باید متشکل از حداقل 3 نفر شامل عضو فنی، شناختی و کسب و کار بوده و بر روی ایده، محصول یا خدمات متمرکز بر علوم و فناوری شناختی و در چارچوب اولویت های ستاد متمرکز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از استارت آپ های عضو شتابدهنده ها برای توسعه محصولات علوم شناختی

دعوت از استارت آپ های عضو شتابدهنده ها برای توسعه محصولات علوم شناختی