مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-01اقتصادي

همه نهادها و دستگاه ها باید از سربازان جنگ اقتصادی حمایت کنند


همه نهادها و دستگاه ها باید از کارگران به عنوان سربازان جنگ اقتصادی که در شرایط تحریم، در واحدهای تولیدی و صنعتی فعالیت دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای دانست و افزود: کارخانه سایپاپرس در شرایط تحریم 1400 کارگر دارد و با سه شیفت کاری کار می کند که نیروهای شیفت شب در بخش تولید و خدمات و پشتیبانی حدود 300 نفر است.

دین پرست ادامه داد: این کارخانه تا دو ماه پیش، تولیدات 1100 قطعه ای در ماه داشت که اکنون به 1700 قطعه تولیدی و افزایش 25درصدی تولید رسیده است.

وی نکته مهم را موضوع بومی سازی قطعات عنوان کرد و افزود: خط تولید جدید در این کارخانه، طی 20 روز آینده راه اندازی می شود که در پی آن 30 درصد تولیدات افزایش پیدا خواهد کرد.

قائم مقام رییس ستاد تسهیل بیان کرد: برخی قطعات که از کشورهای دیگر وارد می شد، نزدیک به 150 میلیارد هزینه بابت خرید، حمل و نقل و نصب به همراه داشت که با تولید این قطعات در داخل کشور، با 10 درصد این هزینه، توسط مهندسین کشورمان تولید و نصب می شود.

دین پرست در ادامه تصریح کرد: پس از برجام، اولین تحریم آمریکا صنعت خودرور بود اما امروز می بینیم که تحریم ها اثر نداشته و واحدهای تولید قطعات خودرو در سه شیفت کاری قطعات مورد نیاز خودروی کشور را تأمین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه نهادها و دستگاه ها باید از سربازان جنگ اقتصادی حمایت کنند

همه نهادها و دستگاه ها باید از سربازان جنگ اقتصادی حمایت کنند