مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-01اقتصادي

راه حل البرز برای استفاده از سهمیه جدید آب رودخانه کرج


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز با بیان اینکه سهمیه البرز از آب دو سد کرج و طالقان از 55 میلیون مترمکعب در سال به 110 میلیون مترمکعب در سال افزایش پیدا کرده است، - ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز با بیان اینکه سهمیه البرز از آب دو سد کرج و طالقان از 55 میلیون مترمکعب در سال به 110 میلیون مترمکعب در سال افزایش پیدا کرده است، گفت: برای استفاده سریع از این تخصیص جدید، شش چاه فلمن در بیلقان در دستور کار قرار گرفت تا بخشی از فشار بر روی آبخوان های استان برداشته شود.

داوود نجفیان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص افزایش سهمیه البرز از آب دو سد کرج و طالقان، گفت: پیش از این سهمیه البرز از آب دو سد کرج و طالقان 55 میلیون مترمکعب بود که با موافقت وزارت نیرو این سهمیه به 110 میلیون مترمکعب افزایش یافت.

نجفیان افزود: استفاده از این سهمیه به زیرساخت هایی چون تصفیه خانه جدید و شبکه انتقال نیاز دارد که به دلیل فراهم نبودن این زیرساخت ها، برای بهره برداری سریع از این سهمیه، حفر شش چاه فلمن در حاشیه رودخانه کرج در محدوده بیلقان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: تاکنون بخشی از این آب برای فردیس اختصاص داده شده و تا دو ماه آینده بخش دیگری نیز به شبکه آب شرب البرز اضافه خواهد شد و قطعاً به برداشته شدن فشار از روی آبخوان های استان کمک خواهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل البرز برای استفاده از سهمیه جدید آب رودخانه کرج

راه حل البرز برای استفاده از سهمیه جدید آب رودخانه کرج