مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 18:152021-02-28پزشكي

2 شهر گیلان در وضعیت نارنجی بیماری کرونا/کرونا خوشه ای به دنبال قربانی است


به گفته مسؤولین بهداشت دو شهر رودبار و رودسر در وضعیت نارنجی بیماری کرونا قرار دارند و طبق آخرین اظهارات کرونا در گیلان به صورت خوشه ای در حال شیوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، طبق آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی گیلان مجموعاً 307 بیمار مبتلا به و رودبار در وضعیت نارنجی شیوع بیماری کرونا قرار دارند.

رودسر و رودبار هر دو جزو مبادی ورودی استان گیلان هستند، حیدرزاده در تشریح نارنجی شدن این شهرها می گوید دلیل اصلی شیوع نسبتاً بالا در این شهرستان ها تنها ورود مسافر نیست بلکه رفت وآمدهای خانوادگی بین رودبار و شهرهای نزدیک قزوین و همچنین رودسر و رامسر در شیوع این بیماری اثرگذار بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شیوع خوشه ای بیماری کرونا در دو شهر رودسر و رودبار خبر داده و گفته شیوع کرونا در این دو شهرستان غالباً خانوادگی و بعضاً در بین همسایگی آن ها رخ داده چون این شهرستان ها هم گسترده و هم صعب العبور هستند.

همان گونه که مسؤولین بهداشت مطرح کرده اند عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ازجمله عدم استفاده از ماسک، عدم فاصله گذاری اجتماعی و حضور در اماکن پرازدحام ازجمله دلایل شیوع ویروس کرونا به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 شهر گیلان در وضعیت نارنجی بیماری کرونا/کرونا خوشه ای به دنبال قربانی است

2 شهر گیلان در وضعیت نارنجی بیماری کرونا/کرونا خوشه ای به دنبال قربانی است