مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 17:402021-02-28سياسي

مردم افراد اصلح را برای ورود به شوراها انتخاب کنند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم افراد اصلح را برای ورود به شوراها انتخاب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه یکشنبه در جلسه مسئولان نظارت بر انتخابات سال 1400 که در ساختمان مرکزی شورای نگهبان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: اگر انتخابات سالم می خواهیم باید پای شورای نگهبان در میان باشد چرا که اعضای این شورا در سه رکن اساسی جسمی، دینی و اخلاقی سالم هستند و هرگز دین خود را به دنیا نمی فروشند.

وی افزود: مردم می بایست با بصیرت، درک شرایط، توجه به روحیه انقلابی و جهادی کاندیداها، شایستگی کاندیداها را به درستی ارزیابی تا اصلح ترین افراد به عنوان رییس جمهور و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها راه پیدا کنند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: مردم باید فردی را برای کرسی ریاست جمهوری برگزینند که با روحیه انقلابی لرزه بر تن دشمن اندازد و رأی و جهت گیری های سیاسی هدفش دفاع از ارزش های اسلام باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان داشت: نیروهای انقلابی نیز می بایست با رعایت چارچوب قانون در خصوص انتخابات، نقش خود را در جهت روشنگری، تبیین شاخصه های انقلابی و جهادی و تبیین مؤلفه های شایستگی یک رییس جمهور و کاندیدا شورای اسلامی شهر و روستا در تراز انقلاب به خوبی ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم افراد اصلح را برای ورود به شوراها انتخاب کنند

مردم افراد اصلح را برای ورود به شوراها انتخاب کنند