مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-28اقتصادي

ساخت و سازهای غیرمجاز معضل اصلی بخش مرکزی ساوجبلاغ


ساخت و سازهای غیرمجاز به عنوان معضل اصلی دامن گیر بخش مرکزی شده است که باید به صورت ویژه با آن مقابله کرد.

- ساوجبلاغ - فرماندار ساوجبلاغ گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز به عنوان معضل اصلی دامن گیر بخش مرکزی شده است که باید به صورت ویژه با آن مقابله کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مهرور ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه بخشداران پیشین و جدید مرکزی ساوجبلاغ که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، به وجود 30 روستای در این بخش مرکزی اشاره و اظهار کرد: توجه به زیرساخت روستاها، هماهنگی برای اجرای طرح ها و مطالبات مردم، توسعه کشاورزی، اشتغال و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز از مهم ترین موضوعاتی است که بخشدار مرکزی باید به آن توجه جدی داشته باشد.

وی به ظرفیت های روستاهای بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: در حوزه گردشگری، باغداری و کشاورزی قابلیت های خوبی داریم که باید در این حوزه توجه ویژه ای صورت گیرد.

فرماندار ساوجبلاغ به سرپرست جدید بخشداری مرکزی تأکید کرد تا طرح ترمیم و بهسازی آسفالت تهران دشت را در دستور کار خود قرار دهد تا هرچه سریع تر نسبت به آسفالت این راه پرتردد اقدام شود.

وی گفت: تصمیماتی برای تأمین هزینه آسفالت این جاده در گذشته انجام شده است که معاونت عمرانی، راهداری، شوراهای اسلامی و بخشداری مرکزی نسبت به عملیاتی نمودن اجرای پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای غیرمجاز معضل اصلی بخش مرکزی ساوجبلاغ

ساخت و سازهای غیرمجاز معضل اصلی بخش مرکزی ساوجبلاغ